برگزاری جلسه شرکت بیدستان کالای استیل با تولید کننده تراز اول کشور چین

برگزاری جلسه با تولید کننده تراز اول کشور چین

جزئیات و آشنایی با نحو و مراحل سفارش گذاری ورق و رول استنلس استیل در شرکت بیدستان کالای استیل

اطلاعات سفارش گذاری

تست های غیر مخرب به علت ارزانی و سریع بودن، روی بسیاری از آلیاژها، به ویژه ورق استیل صورت می گیرد. به خصوص زمانی که گریدهای مختلف استیل از قبیل ورق استیل 304 و ورق استیل 316 به طور اتفاقی در کنار هم قرار می گیرند و از آنجا که تشخیص از روی ظاهر بسیار سخت می باشد، از چنین آزمایشهایی غیر مخرب جهت طبقه بندی و جدا سازی آنها استفاده می شود.

تست های شناسایی و کنترل کیفیت استنلس استیل

ورق استیل (ورق های فولادی ضد زنگ) برای استفاده در شاخه های مختلف صنعت با سطوح کاری متفاوت و متنوع عرضه می شوند که برخی از آنها علاوه بر ظاهر ورق استیل، ویژگی های دیگری را نیز تغییر می دهند. بنابراین، انتخاب سطح پرداخت مناسب بسیار مهم است. سطح ورق استیل باعث ایجاد انواع کاربرد و مصارف گوناگون این ورق خواهد شد.

انواع مختلف سطح پرداخت در استیل

برای پیش بینی بازار استیل و قیمت ورق استیل باید با مفهوم و ساختار کلی این محصول آشنایی داشته باشیم. باید گفت که فولاد ضدزنگ در انواع متنوعی با صدها نوع آلیاژ مختلف به تولید می‌رسد. با افزودن عناصر آلیاژی خاصی به آهن می‌توان به فولاد ضدزنگ دست‌یافت. امروزه در این آلیاژها علاوه بر آهن،‌ از نیکل و کروم نیز استفاده می‌شود.

فولاد ضد زنگ چه نوع محصولی است

به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان روز شنبه مورخ 1402/02/30 به منظور تسریع در فرایند شروع مجدد پروژه به درخواست شرکت، نمایندگان شرکت خارجی سازنده تجهیزات کارخانه در دفتر شرکت حضور یافتند.

حضور نمایندگان شرکت خارجی سازنده تجهیزات کارخانه در دفتر شرکت