ورق پانچ استیل چیست ؟

ورق پانچ استیل چیست ؟

ورق پانج استیل در اصل همان ورق های ساده هستند که توسط دستگاه های برش و CNC با طرح مورد نظر سوراخ شده اند. ورق پانچ استیل یکی از پر فروش ترین ورق های پانچ می باشند. تراکم و نوع سوراخ های ورق پانچ استیل ، باتوجه به کارکرد و طرح مد نظر شما ساخته می شود. به طور کلی ورق های پانچ استیل تنوع فراوانی در شکل و ضخامت سوراخ ها و طرح نهایی دارند. لازم بذکر است که ورق پانچ استیل از آلیاژهای استیل 304  و 316 ساخته می شود.

ورق پانچ استیل چیست ؟

ورق پانچ استیل چیست ؟

ورق پانج استیل در اصل همان ورق های ساده هستند که توسط دستگاه های برش و cnc با طرح مورد نظر سوراخ شده اند. ورق پانچ استیل یکی از پر فروش ترین ورق های پانچ می باشند. تراکم و نوع سوراخ های ورق پانچ استیل ، باتوجه به کارکرد و طرح مد نظر شما ساخته می شود. به طور کلی ورق های پانچ استیل تنوع فراوانی در شکل و ضخامت سوراخ ها و طرح نهایی دارند. لازم بذکر است که ورق پانچ استیل از آلیاژهای استیل 304  و 316 ساخته می شود.

ورق های پانچ از جنس استیل می باشد که برای مصارف صنعتی همچون صنایع فیلتر سازی، تهویه، اتومبیل سازی، تصفیه آب و جهت صاف کردن سیالاتی همچون نفت و روغن کاربرد دارد.


چگونه یک ورق فولاد را ایجاد می کنید؟

منگنه و پانچ ورق یک فرایند برش است که در آن مواد با استفاده از یک نیروی برشی بر روی یک قطعه ورق فلز انجام می شود. از پانچ cnc می توان برای ایجاد سوراخ و بریدگی در اشکال و اندازه های مختلف استفاده کرد.


پانچ ورق فلز چگونه کار می کند؟

دستگاه های پانچ ورق فلز از روش هایی استفاده می کنند که از داخل ورق فلز عبور می کنند، در حالی که قالب ها در طرف دیگر قطعه فلز قرار دارند، به عنوان پشتیبانی از عدم شکستن فلز کار می کنند و کمک می کنند که سوراخ های دقیق و بدون خطا را در سطح ورق های استیل ایجاد نمایند.


کدام ماده برای قالب استفاده می شود؟

قالب دایره ای فولادی که به آن قالب های برش کوکی نیز گفته می شود، برای برش ورق های فلز و مواد نرم مانند پلاستیک ، چوب ، چوب پنبه ، نمد ، پارچه و مقوا استفاده می شود. سطح برش قالب لبه نوارهای فولادی سخت شده است که به عنوان قانون فولاد شناخته می شود.


عوامل تاثیر گذار در قیمت:

آلیاژ مورد استفاده، نوع پانچ و ضخامت ورق از عوامل تاثیر گذار در قیمت می باشد.

از جمله کاربرد های ورق پانچ استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنعت کشتی سازی

مخازن پالایشگاه ها

حفاظ مناطق زندانی و نظامی

قطعات لوازم خانگی